#1: Kezdés
Az első kezdés után a továbbiakban az a csapat a kezd, amelyik az utolsó gólt kapta. Valamint, a következő szettek megkezdésekor az a csapat kezd, amelyik az előző szettet elvesztette, ahogyan ez más játékoknál is szokásos.
#2. Cserék
A szett végén, de még a következő szett megkezdése előtt a csapatok oldalt cserélhetnek. Ha ez egyszer megtörténik akkor onnantól minden szett végén meg kell történnie kivétel nélkül. De a csapaton belül is cserélhetnek a játékosok: a játékosok időkérés közben, gól után, és két szett között cserélhetnek pozíciót, erről a labdát birtokló csapatnak kell dönteni először, ezt követően természetesen a másik csapat s cserélhet.
#3: Kipattanó gól
Minden egyes, a gólvonalat átlépő labda gólnak számít, még, ha kipattanó akkor is!
#4: Időkérés
Mindig nagy vita szokott abból lenni, hogy lehet-e időt kérni játék közben. A válasz: lehet! Azonban csak akkor, ha nemcsak birtoklod a labdát, hanem teljesen meg is állítottad. Az időkérés maximális hossza 30 másodperc lehet, és az újbóli játékindítás előtt, meg kell kérdezni az ellenfelet, hogy kellően felkészülte-e!
#5: Pörgetés
Tipikus kezdő hiba: a rudak pörgetése tilos! Pörgetésnek minősül, ha egy bábu 360°-nál többet forog a labda ellövése előtt vagy után, azonban a 360° kiszámításánál a labda ellövése előtti és utáni mozgás nem adódik össze. A rúd pörgetése csak akkor számít, ha el is találja a labdát.
Ha kedvet kaptatok egy kis gyakorláshoz, vagy egy éles versenyhez, akkor szerezzetek be otthonra egy csocsóasztalt itt: hobbi csocsóasztal vásárlás.
Kommentek